1.1. Produsele comercializate de noi sunt, în general, exceptate de la regula privind posibilitatea de retur a bunurilor, de aceea NU BENEFICIAȚI DE UN DREPT DE RETUR AL PRODUSELOR, acestea fiind:
1.1.1. Produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, spre exemplu produsele alimentare;
1.1.2. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă dacă au fost desigilate, spre exemplu produse cosmetice, dispozitive medicale;
1.1.3. Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
1.1.4. Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de duneavoastră sau personalizate în mod clar, spre exemplu dacă ne solicitați personalizarea unui ambalaj al unui produs, în condițiile în care acest lucru este posibil și oferit de noi/producător ca serviciu.
1.2. Din motive de siguranță și sănătate publică, nu se acceptă returul suplimentelor alimentare care impun o anumită modalitate de conservare și păstrare (spre exemplu, păstrat la rece, ferit de căldură etc).
1.3. Prin excepție, aveți dreptul la retur al produselor care nu prezintă caracteristicile mai sus indicate, astfel:
● Dacă aveți calitatea de consumator, beneficiați de o perioadă de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii comenzii pentru a vă exprima exercitarea dreptului de retragere.
● Dacă nu aveți calitatea de consumator, beneficiați de o perioadă de 5 (cinci) zile calendaristice de la momentul recepționării produselor de către dumneavoastră sau un reprezentant la persoanei juridice pentru a vă exprima exercitarea dreptului de retragere.
1.4. Pentru exprimarea dreptului de retragere în calitate de consumator conform prezentului document, va trebui să ne informați cu privire la decizia dumneavostră printr-o declarație clară și neechivocă în acest sens și să ne-o trimiteți pe emailul office@edrogheria.ro. Vă recomandăm să folosiți formularul de retur indicat pe site, acesta având indicate toate câmpurile de care avem nevoie pentru a putea procesa cererea de retur cât mai rapid. Odată primită, vă vom transmite fără întârziere, prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere.
1.5. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
1.6. Consecințele retragerii în cazul în care vă bucurați de un drept de retragere conform prezentelor condiți:
1.6.1. Vă vom rambursa prețul produselor fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați de decizia de retragere din contract potrivit dispozițiilor din prezentul document, fără a suporta costul de transport. Prin excepție, dacă aveți calitatea de consumator, vă vom achita toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră, inclusiv, după caz, costurile de transport, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
1.6.2. În ceea ce privește modalitatea de rambursare a banilor în urma exercitării dreptului de retragere, vom putea alege metoda optimă pentru noi. În mod excepțional, dacă aveți calitatea de consumator, vă vom rambursa sumele de bani prin aceeași metodă de plată folosită de dumneavoastră la achiziționarea produselor, cu excepţia cazului în care solicitați efectuarea plății printr-o altă modalitate de plată care nu implică costuri suplimentare pentru noi. În această ultimă situație, dacă noua metodă de plată implică costuri suplimentare, acestea vor fi în sarcina dumneavoastră.
1.6.3. Prin excepție, putem amâna rambursarea plății până la data la care primim înapoi produsele.
1.6.4. Alte detalii despre procedura de retur dacă vă bucurați de acest drept conform prezentelor condiți:
1.6.4.1. Pregătiți și asigurați corespunzator produsele pe care doriți sa le returnați, punându-le într-o cutie de carton alături de formularul de retur completat;
1.6.4.2. Un reprezentant al site-ului vă va contacta pentru a stabili cand se poate ridica coletul de la adresa indicată în formularul de retur;
1.6.4.3. Furnizorul de servicii de livrare se va ocupa de ridicarea coletului în termenii agreați cu noi;
1.6.4.4. Nu se acceptă coletele trimise cu ramburs și coletele expediate prin Poșta Română întrucât aceasta nu livrează la adresa finală.
1.6.4.5. Adresa de returnare este: Strada Mihai Eminescu 10, orașul Oltenița, județul Călărași, telefon: 0785782737.
1.6.4.6. Costurile de returnare a produsului sunt suportate de către dumneavoastră, în calitate de cumpărător.
1.6.4.7. Sunteți responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Versiune: 24 iulie 2023