1.1. S.C Viomedfarm S.R.L nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastră de către furnizorii fiecărei mărci. SC S.C Viomedfarm S.R.L înțelege importanța informațiilor prezentate pe site și face eforturi permanente pentru a le păstra actualizate.
1.2. Nelivrarea sau întârzierea la livrare a produselor
1.2.1. În cazul în care efectuați plata prin card bancar și produsele nu vă sunt expediate în termen de maximum 7 (șapte) zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, vom putea solicita procesatorului de plăți online să vă ramburseze prețul produselor achitate, minus costurile de transport.
1.2.2. În orice caz, dacă nu primiți articolul în maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data la care ați confirmat comanda aveți opțiunea de a anula tranzacția prin transmiterea unui email la office@edrogheria.ro. Acest remediu este disponibil sub condiția de a ne fi notificat în scris (prin email) anterior, în aceleași condiții, să remediem situația într-o perioadă rezonabilă de timp, însă livrarea nu a fost efectuată în respectiva perioadă.
1.2.3. Dacă nu ne notificați că nu ați primit produsele în intervalul de timp de 15 (cincisprezece) zile, acestea se vor considera primite în bună regulă.
1.2.4. Vă vom rambursa prețul achitat în termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data primirii notificării privind nelivrarea sau întârzierea livrării prin care ne solicitați anularea comenzii.
1.2.5. În cazul în care, după ce a trecut perioada aferentă livrării sau ați anulat comanda, dar înainte de a vă rambursa prețul plătit, primiți totuși produsul comandat, sunteți obligat să ne returnați produsul. Dumneavoastră veți fi în acest caz obligat la plata eventualelor costuri de retur și a oricăror altor costuri, dacă există. Aceste retururi trebuie efectuate în conformitate cu condițiile capitolului 17 referitor la procedura de retur al produselor.
În condițiile în care doriți păstrarea produselor după anularea comenzii, aveți obligația să ne notificați despre acest lucru în termen de 48 (patruzeci și opt) de ore de la primirea produselor. În caz contrar, sunteți obligat să îl returnați în condițiile de mai sus.
1.2.6. În orice caz, nu este posibilă păstrarea articolului dacă a trecut perioada aferentă livrării sau după anularea comenzii dacă prețul sau doar o parte din acesta v-a fost rambursat, decât cu aprobarea noastră expresă, oferită în scris, pe email, cu eventualele indicații necesare pentru păstrarea produselor.
1.2.7. Rambursarea prețului achitat se va face în RON, în contul indicat de dumneavoastră în acest sens.
1.2.8. Vom efectua rambursarea prețului în termenii de mai sus, sub condiția de a nu considera că cererea de anulare sau rambursare a fost realizată în mod fraudulos.
1.2.9. În măsura în care este posibil, dacă a avut loc doar o anulare parțială a comenzii, numai partea anulată a acesteia va fi rambursată în condițiile menționate mai sus.
1.3. Garanția pentru conformitatea produsului față de consumatori
1.3.1. În cazul în care, la momentul livrării, constatați o neconformitate a unui produs achiziționat cu descrierea acestuia pe site și/sau cu scopurile pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de acelaşi tip de produs, vă rugăm să ne contactați prin email cât mai curând după primirea produsului. Neconformitatea poate viza, dar nu limitat la, cantitatea produsului (spre exemplu: dacă în descriere se face referire la un produs de 50 ml și vă este livrat un produs de 30 ml), ingredientele unui produs (dacă în descriere se face referire la un produs fără zahăr dați ați primit un produs cu zahăr); caracteristicile produsului (dacă în descriere face referire la o nunață, dar ați primit o altă nuanță a produsului - ruj, fond de ten) etc.
1.3.2. Dacă observați o neconformitate externă (ambalaj, cantitate, descriere produs, tip produs, ingrediente produs etc.), vă rugăm să nu desigilați și să nu folosiți produsul. În caz contrar, este posibil să nu putem primi returul produsului. Dacă ați refuzat un colet venit prin opțiunea ramburs, vă rugăm să ne trimiteți o copie după bonul de livrare primit de curier care cuprinde mențiunile pentru refuz, dacă se aplică, și/sau fotografii relevante, după caz.
1.3.3. Aveți obligația ca, prin respectiva notificare, să explicați în ce măsură produsul nu corespunde cu descrierea de pe site și să furnizați fotografii pentru a vă susține solicitarea.
1.3.4. În cazul în care, pe baza explicațiilor și fotografiilor trimise, considerăm că reclamația dumneavoastră pentru neconformitate este întemeiată, în cazul în care neconformitatea produselor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice, puteți beneficia de înlocuirea produsului. În mod excepțional, dacă această măsura corectivă ne-ar impune costuri disproporţionate, vom alege noi măsura corectivă posibilă de aplicat situației dumneavoastră.
1.3.5. După expirarea termenului prevăzut la art. 16.3.4, veți putea pretinde doar remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare.
1.3.6. Trimiterea produsului conform sau rambursarea, după caz, va avea loc după ce primim produsul returnat de la dumneavoastră, dispozițiile art. 17.1.4 - 17.1.9 fiind aplicabile în mod corespunzător.
1.3.7. Nu veți avea dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră.
1.4. Produsele de folosinţă îndelungată vor fi însoţite de certificatul de garanţie a producătorului, precum şi de cartea tehnică ori de instrucţiunile de folosire, instalare, exploatare, întreţinere, eliberate de producător, la livrarea produselor sau vor fi generate pe orice alt suport durabil și trimis consumatorului pe adresa de email.